czwartek, 5 listopada 2009

deszczowo :(


dzisiaj na szczęście dużo cieplej niż wczoraj, niestety pada...
parasol był dzisiaj nieodzownym elementem mojego stroju

będąc kiedyś w sklepie z bielizną, znalazłam perzesliczne zakolanówki z kokardkami z boku - świetne, bo sięgają faktycznie za kolana i jest mi w nich ciepło (starość nie radość - szczyka mnie w stawach kolanowych jak je za bardzo schłodze:)

spudniczkę bombkę znalazłam w deepie na wyprzedażach

ramoneska - O&O
torba - MMM
pasek - New Yorker
Golf - O&O
podkolanówki - Gatta
oficerki - Lasocki CCC
spódniczka - Deep

poniżej zdjęcia biżuterii, którą zakupiłam dzień wcześniej:


branzoletki z okrągłymi nitami - H&M dział dziecięcy :)
naszyjnik ze srebrnymi monetami - O&O
branzoletka z czachami :) - sklep chiński

2 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi sie podkolanówki!
    Przede wszystkim ze względu na kolor i praktyczność. Ja już jestem w takim wieku, że też muszę uwarzać, żeby mnie coś nie strzykało:):) Tylko ja zrezygnowałabym z kokardek - da się je usunąć?

    OdpowiedzUsuń