wtorek, 3 listopada 2009

Dziś zaryzykowałam, pomimo, że jest bardzo zimno - wyciągnełam swoją ukochaną ramoneskę.
Do tego jeszcze pasek i torebka z nitami i znowu czuje się sobą :)
Nie lubię zimy i puchowych kurtek.
Nie emogę znaleźć do nich jakiś stylizacji.

Pod ramoneską długi zapinany sweterek z kieszeniami.
W mojej szafie jest jeszcze jeden taki sam - czarny.
Bardzo je lubię
Oto moja torba w zbliżeniu. Ją też bardzo lubie - za nity i kokardki :)





ramoneska - odzieżowy ogród O&O
szaliczek - H&M
pasek - New Yorker
torba - MMM
spodenki - reporter
rajstopy - Gatta (szare w czarne prążki)
biała koszulka - butik
buty - wyczajone w sklepie


2 komentarze:

  1. Hmm wydaje mi się, że rajstopki są nie z Gatty a z Marylin, bo mam takie same. Są lekko błyszczące, prawda? Zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwaga! Znów blondynka będzie pytała:)
    Skąd jest ta fajowa toreba? MMM????
    Nic mi to nie mówi...

    OdpowiedzUsuń