piątek, 27 listopada 2009

myślę, że czas na nowy post...
właściwie to zacznę od pogody - u mnie jest przepiękna, ciepło jak na wiosnę nawet rano z radościa wstałam z łóżka
(nawet wypad na szmateks mi się udał) uff, dużo by tu pisać
dzisiaj jednak pokażę wam sweterkową tuniczkę z falbankami (koszt całe 4 zł)
Mój dzisiejszy zestaw jest raczej w ciemnych barwach, dlatego dla rozweselenia dodałam sliczny malinowy szaliczek
biała koszulka z rękawem 3/4 - H&M
tunika - ?
szaliczek - MMM
legginsy, buty, ramoneska już były
Image and video hosting by TinyPic
bez szaliczka:
Image and video hosting by TinyPic
z szaliczkiem:
Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

  1. bez szaliczka wyglądasz jakbyś zapomniała, że dzisiaj matura. takie dziwne skojarzenie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wersja z szalikiem.

    OdpowiedzUsuń