wtorek, 17 listopada 2009

Długo już tu nie zaglądałam,
przeczytałam wszystkie komentarze,
zgadzam się z uwagami dotyczącymi dużych zdjęć,
całe szczęście, że dzięki jednej blogowiczce wiem już jak wstawiać duże zdjęcia
Teraz obiecuję, że wkleje jeszcze raz powiekszenia z poprzednich postów.
Oto mój dzisiajszy zestaw :)
Bardzo grzeczny i spokojny.
Mimo iż rano padało zaryzykowałam i założyłam swoje szare zamszowe saszki.
W ręce mam śliczną białą torebkę Top Secret.
Torebka jest do ręki, albo na ramię, albo przez ramię.
Nie jest pakowna, ale podstawy się zmieszczą
Image and video hosting by TinyPic
Natomiast korzystając z popołudniowej pogody, pstryknełam zdjecie swojej ostatniej zdobyczy szmateksowej.
W rzeczywistości sukieneczka wyglada zdecydowanie lepiej, ale nie bardzo mogłam ją dziś dobrze ująć na zdjęciach.
Chyba mnie aparat nie lubi.
Tak mam zamiar pójść w niedzielę do kina na Księżyc w nowiu (już nie mogę się doczekać !!!)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
teraz znowu nie wychodzą mi odstępy - chyba mnie szl.. trafi!!

5 komentarzy:

  1. omajgad, piękna ta tuniko-sukienka, zazdrość bierze, może Ci się szybko znudzi? :) Fajnie widać ją na tle czerni.

    OdpowiedzUsuń
  2. o dziękuję bardzo :D tunikę wyszperałam całkiem przypadkiem - chyba mam szczęście na szmateksie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest ta sukienka! :D
    Zakochalam sie ;)

    pozdr,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że aparat bardzo Cię lubi a tuniczka piękna!Taka optymistyczna:)

    OdpowiedzUsuń